Większe zaangażowanie
Digital Signage może być świetnym narzędziem do dostarczania wiadomości marketingowych, poprzez prezentowanie wydarzeń związanych z pracą i wydarzeniami społecznymi. Rozwiązania zaprojektowane z myślą o współpracy, współudziale i wymianie pomysłów, są także niezbędnym narzędziem do produktywnych spotkań oraz usprawniania operacji w bankach i korporacjach.
Przy tak wielu usługach bankowych dostępnych obecnie monitory reklamowe są doskonałą formą do wizualnego przedstawienia niefizycznych usług. Dynamiczna komunikacja pomaga przyciągnąć nowych klientów, pozwalając zachować lojalność obecnych, poprzez treści edukacyjne oraz prezentację informacji finansowych w czasie rzeczywistym.
Instalacja wolno-stojących plakatów cyfrowych lub ścian wideo w holu biurowym to idealna okazja do kontrolowania i komunikowania aktualności firmowych. Wyświetlacze reklamowe mogą być również wykorzystywane jako system oznakowania pomieszczeń, informując odwiedzających i współpracowników o spotkaniach, jakie odbywają się w każdym pokoju w danym momencie.